Promocje
Bieżnik 40x90 cm Piórka
Bieżnik 40x90 cm Piórka
31,00 zł 27,90 zł
szt.
Obrus z mereżką 150x240 cm coffee
Obrus z mereżką 150x240 cm coffee
133,00 zł 79,80 zł
szt.
Serwetka 30x45 cm Orchidea
Serwetka 30x45 cm Orchidea
17,00 zł 15,30 zł
szt.
Obrus 150x260 cm z ręczną mereżką POMARAŃCZ
Obrus 150x260 cm z ręczną mereżką POMARAŃCZ
141,00 zł 91,65 zł
szt.
Obrus 140x200 cm z mereżką ZIELONY
Obrus 140x200 cm z mereżką ZIELONY
109,00 zł 54,50 zł
szt.
Bieżnik 40x110 cm Orchidea
Bieżnik 40x110 cm Orchidea
39,00 zł 35,10 zł
szt.
Obrus 140x220 cm z mereżką ZIELONY
Obrus 140x220 cm z mereżką ZIELONY
114,90 zł 57,45 zł
szt.
Obrus 140x200 cm z mereżką CZERWONY
Obrus 140x200 cm z mereżką CZERWONY
109,00 zł 54,50 zł
szt.
Obrus 150x260 cm z ręczną mereżką FIOLET
Obrus 150x260 cm z ręczną mereżką FIOLET
141,00 zł 91,65 zł
szt.
Obrus z mereżką 150x240 cm fioletowy
Obrus z mereżką 150x240 cm fioletowy
133,00 zł 79,80 zł
szt.
Obrus 150x260 cm z ręczną mereżką BEŻ
Obrus 150x260 cm z ręczną mereżką BEŻ
141,00 zł 91,65 zł
szt.
Obrus 85x85 cm Amelia Biały
Obrus 85x85 cm Amelia Biały
63,00 zł 55,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: dehome@dehome.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Przemysłowa 8, 43-430 Pierściec , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: dehome@dehome.pl lub drogą pocztową na adres ul. Przemysłowa 8, 43-430 Pierściec.

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie, w granicach prawem dopuszczonych, tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Przemysłowa 8, 43-430 Pierściec

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl